מי זקוק לקידום אתרים אורגני בגוגל?

By | אוקטובר 21, 2015

אם יש לכם אתר, סימן שאתם מנסים לגרום לגולשים להיכנס אליו ולבצע בו פעולות. אתר אינטרנט לכשעצמו, יפה ומעוצב ככל שיהיה לא שווה הרבה ללא הערך המוסף הזה, ללא תנועת גולשים אל האתר. איך תביאו גולשים אל האתר שלכם? האפשרויות הבסיסיות הן: לספר לכל חבריכם ומכריכם על האתר החדש ולהזמין אותם לבקר בו, לתת ללקוחות שלכם או לגולשים באתר להמליץ לחבריהם (פה לאוזן) – וכמובן שקיימת גם אפשרות של פרסום האתר.

ערוצי פרסום דיגיטלי

המדיה הדיגיטלית מאפשרת לכל עסק להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים בקלות רבה יותר מאי פעם. אין הכרח בתקציבי פרסום ענקיים – אבל היתרון הגדול-באמת של פרסום אינטרנטי הוא היכולת למדוד את אפקטיביות הפרסום. לכל פעולה שיווקית שעושים באינטרנט יש השפעה כזו או אחרת שאפשר לנטר אותה או באופן מיידי, או תוך זמן יחסית מהיר – ובכל אופן חשוב לחקור את הנתונים ולהסיק מסקנות ברורות.

SEO – קידום אורגני בגוגל

נחשב לערוץ הפרסום המשתלם ביותר לטווח הרחוק. נדרשת השקעה ראשונית: בניית אתר, מחקרי מילות מפתח, הזנת תכנים. וכמו כן נדרשת עבודה שוטפת: עיבוי תכנים, בניית פרופיל קישורים ברחבי הרשת, ועוד. לרוב מדובר בעבודה שרק מקדם אתרים מומחה מסוגל לעשות בצורה משביעת רצון. עבודת הקידום דורשת ידע וניסיון רבים ובנוסף היא דורשת לעתים עבודה יומיומית ואף סיזיפית. אך כאמור, התוצאות מגיעות בשלב מסוים – ובשלב הזה בעל העסק עשוי למצוא את עצמו במקום אחר לגמרי – לפתע מגיעים טלפונים, מגיעות פניות, בכמויות גדולות יותר מבעבר, וכל שנדרשת היא תחזוקה שוטפת ומינימלית.

PPC – קידום ממומן בגוגל/פייסבוק

גם זהו ערוץ פרסום פופולרי ביותר. היתרון הגדול: תוצאות מיידיות. הקמת קמפיין פרסומי? כמות הביקורים באתר והפניות לעסק יכולה להשתנות משמעותית תוך דקות ספורות! הקושי כאן הוא הצורך להשקיע תקציב פרסומי באופן שוטף שהולך ישר למפעילי הפלטפורמה (גוגל/פייסבוק) ובנוסף יש צורך לנהל את הקמפיין – עבודה שבד"כ גוררת עלויות נוספות לאנשי מקצוע.

SMO פרסום ברשתות חברתיות

בעולם של היום, כשכולנו מחוברים לפייסבוק/לינקדאין ורשתות נוספות, מי שלא שם – לא קיים. ניהול מוניטין, מיתוג, הגדלת מכירות – לא משנה מה המטרה שלכם, על שיווק חברתי ממש לא כדאי לכם לפסוח.

שיווק רב ערוצי באינטרנט זו האפשרות המומלצת והמשתלמת ביותר כיום על מנת להמיר גולשים ללקוחות. כל הפתרונות שצוינו כאן יכולים להשלים אחד את השני בצורה מדהימה. יחד עם זאת, בסופו של דבר כל עסק בוחר לעצמו את השילוב המנצח עבורו.