מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

המחשב מתפקד באיטיות? המסך שבור? אתה בטח כבר יודע שמחשבים ניידים מתקלקלים מדי פעם. מהן התקלות הנפוצות המתרחשות עם מחשבים ניידים? כמה עולה לתקן אותן? ואיפה אתה יכול למצוא מעבדת תיקון מחשבים ניידים מומלצת?

אם אתה צריך לתקן את המחשב הנייד, היכן כדאי להתחיל? תיקון מחשב נייד יכול להיות יקר, אבל זה לא חייב להיות כך. ישנן דרכים רבות כדי לתקן את המחשב הנייד מבלי להיכנס אל מעבדת תיקון מחשבים ניידים, הכל תלוי בחומרת התקלה ובידע הטכני שלך.

יש המון תקלות שניתן לתקן בקלות. אם יש לך נזק למסך שלך, זה עשוי להיות יקר יותר לתיקון כי זאת פעולה מסובכת למדי וכנראה יהיה זול יותר עבורך לבצע זאת במעבדת מחשבים מכיוון שיש להם מלאי של חלקי חילוף למחשבים ניידים.

אם אתה נתקל בבעיות עם המחשב הנייד ולא רוצה להגיע למעבדה לפתרון הבעיה, אתה עשוי להיות מסוגל לפתור את זה. פעמים רבות, אתה לא צריך לשלוח את המחשב הנייד שלך לתיקון במעבדה.

אם כיבוי והפעלה מחדש לא עבד אז תיקון המחשב הנייד עצמך יכול להיות פתרון אם כי נדרש חוש טכני מאוד מפותח כמו גם חוש הרפתקנות. זה לא תמיד מומלץ אם אתה לא בקיא בנושא כי אתה עלול להחמיר את הנזק. אם אתה רוצה להבין את התקלה במחשב הנייד ולתקן הבעיה בעצמך, אנו ממליצים לקרוא על תקלות נפוצות. תיקון מחשב נייד בסופו של דבר מתנקז לכמה בעיות נפוצות. אם אתה רוצה ללמוד יותר על הבעיה שלך, אין מנוס מקריאת מאמרים רלוונטיים.

מעבדה לתיקון מחשבים
מעבדה לתיקון מחשבים

מה המחיר של תיקון מחשב במעבדת שירות?

העלות של תיקון המחשב הנייד, כמובן, תלויה בבעיה, סוג המחשב, וגם בטכנאי המחשבים. אם אתה מודאג, כי טכנאי המחשב שלך נתן מחיר מוגזם, אתה יכול לחפש בגוגל "תיקון מחשב נייד תיקון בזול" או לפנות אל י.ד.ע מחשבים שנחשבים לאמינים מאוד ומחיריהם נוחים לכל כיס.

אתה יכול להתרשם כאן מרשימת המחירים המומלצים בדף זה.

 

כמה תעלה בדיקה של הלפטופ?

העסקת טכנאי מחשבים ניידים – מחיר פר שעה:

150 – 250 ש"ח

 

כמה עולה החלפת מסך?

מחיר של צג מחשב רגיל. לא כולל מחשב נייד מק או מסך מגע:

700 – 800 ש"ח

מחיר תיקון כפתור במקלדת מחשב נייד / תיקון מדבקת מקש מקלדת: לא כל מעבדת מחשבים מציעה את השירות הזה אבל במקרים שבהם כן המחיר לרוב יהיה עשרות בודדות של שקלים.

 

החלפת מקלדת

במידה ואתה צריך להשיג תחליף למקלדת של המחשב הנייד שלך –

העלות נעה בין כ-450 ל-650 ₪

 

מחיר תיקון חיבור למטען

כמה עולה לתקן שקע חשמל להטענת מחשב נייד?

300 – 400 ש"ח

 

מחיר הרחבת זיכרון למחשב נייד

המחיר כולל רק עבודה, ללא עלות כרטיס זיכרון:

300 – 200 ש"ח

 

מחיר החלפת מעבד במחשב נייד

ככל שהמעבד מתקדם יותר, המחיר עשוי להיות גבוה יותר:

500 – 800 ש"ח

 

החלפת כרטיס מסך למחשב נייד

החלפת כרטיס מסך (כרטיס רגיל):

600 – 700 ₪

תיקון מחשבים ניידים בבית הלקוח

הרבה אנשים לא רוצים או לא יכולים לעזוב את בתיהם כדי למסור את המחשבים הניידים שלהם לתיקון. בוודאי לא כשגשום בחוץ. ניתן במקרים מסוימים לתקן את המחשב בבית הלקוח, למרות שזה לא המקום האידאלי לתקן בו מחשבים ניידים. אם אתה רוצה שהטכנאי יבוא לבית שלך, אתה לא צריך לדאוג לגבי מזג אוויר, פקקי תנועה, או לבזבז זמן על נסיעות. טכנאי מחשבים עשויים לגבות תשלום נוסף קטן כדי להגיע לבית הלקוח, אבל לפעמים זה יכול להיות שווה את זה.

איך אתה יכול למצוא מעבדת תיקון מחשבים ניידים מומלצת?

אז אתה יודע שאתה צריך תיקון למחשב הנייד, ואתה אפילו יודע על התיקונים הנפוצים ביותר. השאלה עכשיו היא, איך מוצאים מעבדת תיקון מחשבים ניידים מומלצת או טכנאי מחשבים מומלץ?

ראשית, זה תלוי בסוג המחשב. אם אתה צריך עזרה בתיקון מחשב נייד Lenovo אתה צפוי להיות מסוגל למצוא טכנאי או מעבדה שיעזרו לך, אבל תיקון Macbook יכול להיות קצת יותר קשה.

איך מגיעים לטכנאי או מעבדה עם ביקורות חיוביות?

אתה יכול לחפש מידע על אותו טכנאי או מעבדה ב Google או ברשתות החברתיות. חיפוש מהיר יכול לעזור לך לראות את מה שאחרים אמרו עליהם. טכנאי מחשבים עם וותק בתיקון מחשבים ניידים צריך להיות מסוגל בקלות רבה יותר לפתור את התקלה.

האם מעבדת תיקון מחשבים ניידים בדרך כלל מספקת אחריות?

אחריות לתיקון מחשבים ניידים היא נושא מורכב. אם אתה משלם על תיקון והחלפת חלק במחשב הנייד שלך על ידי טכנאי מחשבים, אתה עשוי להיות זכאי לאחריות. האחריות בדרך היא עד שישה חודשים. עם זאת, זה אינו מכסה את כל המקרים, וזה לא תמיד חל על כל רכיבי החומרה. לכן, חשוב לשים לב אם הטכנאי נותן אחריות, למשך כמה זמן ובאילו תנאים.

כמה זמן לוקח תיקון מחשב נייד?

תיקון מחשבים ניידים בבית הלקוח בבית בדרך כלל לוקח עד שעתיים מקסימום. עם זאת, במקרים מורכבים אשר דורשים את העברת המחשב למעבדה, שחזור מידע, או בבדיקות מעמיקות – זה יכול לקחת יום שלם של עבודה.

כמה זה עולה למסור מחשב נייד לתיקון?

הרבה אנשים תוהים כמה עולה תיקון של מחשב נייד. התשובה, כמובן, תלויה בסוג התקלה, וסוג המחשב. כיסינו את זה מוקדם יותר. בגדול, סביר להניח כי תיקון מחשבים של אפל יהיה יקר יותר מאשר תיקון דומה של מחשבים ניידים ממותגים אחרים, כגון HP, Asus, Toshiba, Dell, או סוני.

האם תיקון מחשבי Lenovo (לדוגמה) יכול להיעשות רק במעבדות רשמיות של Lenovo?

לא. כמעט כל מעבדת מחשבים יכולה לתקן מחשבי Lenovo בלי לשלוח את המחשב אל היצרן.

ישנם סוגים שונים של מחשבים ניידים – כל חברה עם ליין המוצרים שלה. לדוגמה, חשבים ניידים מתוצרת Dell הם בין הפופולריים ביותר בישראל, והם מתאימים לעבודה, לסטודנטים ולשימוש כללי. תיקון מחשבי Dell הוא אחד מהשירותים הנפוצים ביותר בקרב מעבדות תיקון מחשבים ניידים. צוות מקצועי של טכנאי PC יכול לתקן כל סוג של מחשב נייד, בין אם זה ישן או חדש.

כמה מהדגמים הפופולריים ביותר של מותגי מחשבים ניידים מפורטים להלן. המחירים שלהם הגיוניים, הם יציבים, והם עושים את העבודה.

מחשבי HP נחשבים ליותר יוקרתיים ויקרים, וגם אמינים. אלו מחשבים ניידים נפוצים, בעלי נתח שוק דומה לשל Dell בתחום המחשבים הניידים. הם גם מוצעים יחסית במחירים סבירים לרכישה.

במונחים של ביצועים גבוהים לצד משקל מינימלי, Asus היא מובילת השוק. יש להם מגוון רחב של מחשבים ניידים, כאלו המיועדים למשחקים עם תפוקה גבוהה גם לצרכי עבודה שונים. יש להם מודלים בעלי משקל נמוך שנועדו לשרת את מי רוצה מחשב נייד קל משקל.

למרות התחרות הלא קטנה,  Lenovo הייתה ונותרה הדומיננטית ביותר בישראל מבין כל החברות, עם דגמים נוחים מאוד לשימוש ובמחיר סבירים, לצד דגמים יוקרתיים ויקרים יותר.

תיקון מחשבים ניידים של Toshiba פחות זמין בישראל, אבל עדיין יש דרכים לעשות זאת – המפרט והמבנה שלהם דומים למחשבים ניידים של סמסונג.

מחשבים ניידים של סמסונג דומים מאוד לטושיבה, ואם האחרון הוא הבחירה המועדפת עליכם, קחו בחשבון שהם פחות נפוצים מסמסונג בישראל.

אם אתם מחפשים טכנאי מחשבים ניידים, י.ד.ע מחשבים היא חברה מצוינת לתקן בה את המחשב הנייד שלך. לא רק שהם יכולים להתמודד עם כל היצרנים והדגמים, אלא שהם גם מספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר.

שיתוף המאמר

אולי יעניין אותך גם:

חלקי חילוף למחשבים ניידים
מידע שימושי

חלקי חילוף למחשבים ניידים

האם אתם מחפשים לקנות חלק חילופי למחשב הנייד שלכם? אם כן, אתם לא לבד. ישנם סוגים רבים של חלקי חילוף למחשבים ניידים שמוצעים בחנויות המחשבים,

מידע שימושי

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

המחשב מתפקד באיטיות? המסך שבור? אתה בטח כבר יודע שמחשבים ניידים מתקלקלים מדי פעם. מהן התקלות הנפוצות המתרחשות עם מחשבים ניידים? כמה עולה לתקן אותן?

קמגרה ישראל היבואן הרשמי