קידום אתרים

כיצד לקדם את האתר שלך ביעילות כדי לקבל את החזר ההשקעה הטוב ביותר

נפתח בשאלות נפוצות של בעלי אתרים לגבי קידום אתרים

קידום אתרים הוא הפרקטיקה של שימוש באסטרטגיות שונות לשיפור הדירוג בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. ישנם גורמים רבים המעורבים בתהליך הזה, ולכן אין זה פלא שכל כך הרבה אנשים מבולבלים לגבי איך להשתמש ב-SEO לטובתם.

מה זה SEO?

קידום אתרים הוא תהליך של השפעה על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש ה"טבעיות" (“לא ממומנות” , "אורגניות"). ככלל, ככל שדף אינטרנט יופיע ברשימת תוצאות החיפוש מוקדם יותר (או גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש), ובתדירות גבוהה יותר, כך הוא יקבל יותר מבקרים מכלל משתמשי מנוע החיפוש. עם התנהלות נכונה ניתן להמיר מבקרים אלו ללקוחות. המונח קידום אתרים עשוי להתייחס לקידום סוגים שונים של תוכן, כולל קידום תמונות, סרטונים, ביקורות, וכן הלאה.

מיהו מקדם אתרים?

האדם שמקדם אתרי אינטרנט נקרא מקדם אתרים. במילים אחרות, מקדם אתרים הוא מי שמקדם אתר במאמץ להעלות את דירוגו בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. כאמור, אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל אתר אינטרנט הוא הדירוג שלו במנועי החיפוש. אופטימיזציה למנועי חיפוש, או “SEO”, עבודתו של מקדם אתרים היא תהליך של שיפור מתמיד של דירוג אתרים מסוימים במנועי חיפוש. דירוג מעולה במנועי החיפוש מביא ליותר תנועה לאתר של אותה חברה. מקדם אתרים יכול להיות מקדם שכיר או עצמאי ותפקידו לעזור לשפר את מיקומי האתרים של לקוחותיו. הצלחה במשימת הקידום מצריכה ממקדם האתרים ביצוע סקירה מקיפה של התוכן באתר, שימוש בטכניקות בניית קישורים וביצוע משימות אופטימיזציה באתר.

תחומי העיסוק והמומחיות של מקדם אתרים כוללים:

  • מחקר מילות מפתח

  • מחקר מתחרים

  • תכנון אסטרטגיית SEO

  • התאמת האתר למובייל

  • קידום אתרים On Site – אופטימיזציה לאתר

  • קידום אתרים Off Site – בניית פרופיל קישורים

קידום אתרים מקלדת מקש

מדוע קידום אתרים אורגני חשוב לכל עסק?

קידום אתרים אורגני הוא חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת. זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח שיש לה החזר השקעה גבוה וניתן לעשותה מבלי להוציא הרבה כסף.

מדוע לקידום אתרים אורגני יש החזר השקעה גבוה יותר מסוגי פרסום אחרים?

קידום אורגני הוא שיטה להשגת תנועה משאילתות של מנועי חיפוש כאשר דפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs) מבוססים על סריקת תוכן האתר. זאת בשונה מקידום ממומן שהוא סוג של פרסום מקוון שבו אפשר לשלם כדי שהאתר שלכם ימוקם במיקום בולט בדף התוצאות של מנוע החיפוש.

קידום אתרים אורגני מביא להחזר השקעה גבוה יותר מכיוון שהוא לא מחייב אותך לשלם עמלות כלשהן. בנוסף, הגולשים המגיעים דרך התוצאות “הטבעיות” בגוגל מגיעים לאתר כשהם הרבה פחות חשדניים בהשוואה לאנשים שזה הרגע לחצו ביודעין על מודעה ממומנת. כך יוצא שאחוזי ההמרה באורגני לרוב גבוהים יותר בעשרות אחוזים.

מדוע כדאי להשקיע בבניית אתר איכותי שיימצא באינטרנט

אם אתם מחפשים דרך קלה לקדם את העסק שלכם, כדאי לכם להשקיע בבניית אתר איכותי שניתן למצוא באינטרנט. בניית אתר היא עבודה רבה, אך זו גם השקעה משתלמת. אתר אינטרנט הוא הדרך המושלמת לפרסם עסק או לחלופין לספק מידע על עסק, ארגון או אדם פרטי.

העולם של היום עוסק כולו באינטרנט. זה המקום אליו אנשים הולכים למצוא את מה שהם צריכים. רוצים שימצאו אתכם בגוגל? הדרך הטובה ביותר היא להקים אתר אינטרנט.

אתרים קיימים כבר הרבה זמן. בעבר, הם נוצרו בעיקר רק על ידי מתכנתים וגרפיקאים. אולם כיום, כל מי שיש לו מחשב וחיבור לאינטרנט יכול ליצור אתר משלו. ישנם סוגים רבים ושונים של אתרים שאתה יכול ליצור כגון חנות מקוונת, בלוג או אתר תדמיתי. העלות הממוצעת ליצירת אתר בסיסי היא 1500-5000 ש”ח.

דברים מרכזיים שאתה צריך לדעת על SEO

מילות מפתח: איך לקדם את האתר שלך, איך לדרג את האתר שלך, שירותי SEO

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור הוא שכל החלטה שאתה מקבל צריכה להתבסס על האופן שבו היא יכולה להגדיל את התנועה לאתר שלך. המשמעות היא שעליך לדעת אילו מילות מפתח מתאימות לעסק שלך.

אתה יכול לקבל רשימת מילות מפתח באמצעות כלים כגון Google Ads, Ahrefs, SEMrush ואחרים.

מה שעליך לעשות עם מילות המפתח האלה הוא לכלול אותן בכותרת העמוד (Title), בתיאור העמוד (Description), לכל אורך הטקסט עצמו. כדאי ככלל אצבע גם לחלק טקסטים ארוכים למבנה של כותרות משנה+פסקאות. כך העמוד יהיה יותר קריא ובעקרון זה מבנה עמוד מקובל שגם גוגל מסתדר איתו מצוין.

כתיבת תוכן למטרות קידום אתרים

באינטרנט, התוכן הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק. זוהי דרך מצוינת לספק מידע על העסק שלך, והיא גם יכולה להיות צורה טובה להעביר מסרים שיווקיים. תוכן האתר שלך צריך להיות אינפורמטיבי ומותאם ללקוחות הפוטנציאליים (קהל היעד). זה יכול לכלול כל דבר, החל מהמלצות ועד לתכונות או הטבות לרכישת המוצרים או השירותים שלך.

התוכן של האתר שלך חשוב לדירוג בגוגל. המשמעות היא שהמילים שבהן אתה משתמש באתר שלך חשובות למנועי החיפוש. זו הסיבה שחשוב ליצור תוכן לאתר הרלוונטי למילות המפתח שאליהן אתה מכוון. ברגע שיש לך את התוכן הזה, אתה יכול להתחיל לקדם אותו.

כדי להפוך את התוכן שלך ליעיל ככל האפשר, תרצה לוודא:

  • שמילות המפתח הנבחרות מתאימות לנישה של האתר

  • שמילות המפתח שלך נכללות בכותרות הדפים באתר

  • שהפסקה הראשונה של העמוד כוללת את מילות המפתח

  • מומלץ שגם הפסקאות העוקבות יכללו מילות מפתח – רצוי לגוון (הטיות יחיד/רבים, זכר/נקבה, ביטויים דומים ומילים נרדפות)

  • שאתה לא משתמש במילים שאינן קשורות לתוכן האתר שלך

אורך מאמר מתאים לקידום אתרים

מבחינת אורך המאמר, בעקרון זה תלוי בסוג התוכן. כלל האצבע כאן הוא לתת כמה שיותר אינפורמציה רלוונטית לשאילתה של הגולש המגיע מגוגל. מקדם אתרים עשוי להמליץ על מינימום של 300-500 מילים לפוסטים או מאמרים פשוטים, ועל 1000-2000 מילים כמינימום לדפים חשובים באתר. ככל שתכלול יותר מילות מפתח, התוכן שלך יהיה יותר קל למציאה בגוגל. צפיפות מילים היא נתון סטטיסטי אשר מקדמי אתרים נהגו לעבוד איתו הרבה בעבר. כיום זה פחות מומלץ. כדאי פשוט לפזר מילות מפתח בצורה טבעית, ולוודא שהן נמצאות לאורך העמוד, ואף פעם לא להכניס אותן לטקסט בכוח בצורה שיוצרת תוכן מסורבל וקשה לקריאה.

קידום אתרים תמונה להמחשה

5 טכניקות קידום אתרים מוכחות להגדלת התנועה לאתר ויצירת לידים

  • גלה את מילות המפתח עבורן מדרגים המתחרים שלך וראה כיצד אתה יכול להשתפר בהן.

  • גלה באילו מילות מפתח הלקוחות שלך משתמשים כדי למצוא מידע ושירותים כמו שלך.

  • התמקד בתוכן איכותי ולא רק בכמות התוכן. שניהם חשובים אבל האיכות יותר.

  • השתמש במדיה חברתית (GMB, פייסבוק, ועוד) – בטווח הרחוק זה יתרום למיקומים וכמובן שיש לזה יתרונות נוספים.

  • בצע אופטימיזציה מלאה לאתר שלך בלי הנחות וחיפופים – בדגש על תגיות מטא וכותרות H1,H2. טיפ: Meta Title היא החשובה מכולן.

בחירת מקדם אתרים וכיצד הוא/היא יכולים לעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך

מהו מקדם אתרים ומדוע כדאי לי להיעזר באחד?

כפי שהתחלנו להסביר בתחילת המאמר, מקדם אתרים הוא אדם המקדם תוכן של אתר אינטרנט במטרה להעלות את דירוג האתר במנועי החיפוש (ובראשם גוגל). מקדמי אתרים משתמשים בטכניקות שונות של אופטימיזציה (לקוד, לתוכן, ולמהירות הטעינה) ובנוסף אחראיים לבניית קישורים חיצוניים המפנים אל האתר המקודם. שילוב של טכניקות אלו גורם לאתר להתקדם לעבר ראש התוצאות בגוגל. מומלץ להיעזר במקדם אתרים כי הוא או היא מחזיקים בידע וניסיון רבי ערך בכל הנוגע לאופטימיזציית אתרים, ובנוסף הם ידעו הכי טוב מהיכן ליצור קישורים רלוונטיים לאתר שלכם. שילוב זה של בניית תוכן איכותי, אופטימיזציית SEO ובניית קישורים זה מה שיעניק לאתר שלכם מיקומים טובים יותר בגוגל ותנועה אורגנית גדולה יותר.

האם יש תוכנה לקידום אתרים שכדאי לי להשתמש בה?

אכן קיימים כלי SEO רבים זמינים לשימוש. כלים אלה לרוב מיועדים למשתמש “כבד” כמו מקדם אתרים שמקדם מספר אתרים במקביל, או חברת קידום אתרים ופחות יתאימו לבעל עסק אשר מעוניין לקדם מדי פעם את האתר של עצמו. ישנם מספר כלי SEO המאפשרים שימוש חינמי, בעוד שאחרים דורשים מנוי בתשלום.

רוב הכלים לקידום אתרים מגיעים כיום במתכונת של SaaS, כלומר תוכנה הניתנת כשירות. המגוון הוא רחב ביותר, וכולל כלים לבדיקת מיקומים, כלים לניתוח חוזק והיסטוריה של אתר/דומיין מסוים, כלים לבדיקת מקוריות תוכן, ועוד רבים וטובים. המייחד את כלי ה-SEO הללו הוא אופן השימוש אשר מתבצע אך ורק דרך הדפדפן מבלי הצורך להוריד תוכנה למחשב. חלק מספקי ה”תוכנה כשירות” נותנים אפשרות להתנסות בשירות בחינם גם אם באופן מוגבל, בזמן שהמסלולים המתקדמים יותר זמינים לשימוש בתשלום חודשי או שנתי. יוצאי דופן הן תוכנות המותקנות פיזית על המחשב כגון Screaming Frog SEO Spider שיודעת לסרוק אתרים בצורה מעמיקה ומיטבית, דבר המאפשר תיקון שגיאות 404, בדיקת ההיררכיה של האתר, תכנון ושיפור תגיות מטא, ולמידה מהמתחרים.

עוד סוג של תוכנות וכלים הרלוונטי עבור מקדם אתרים מקצועי הוא תוכנות לכתיבת תוכן. התוכנות מהסוג הישן והפחות מומלץ עושות שימוש בטכניקה השייכת לעולם ה BLACK HAT (קידום אתרים כובע שחור) והיא מבוססת על Article Spinning, כלומר איזשהו “ערבול תוכן” – יצירת מאמרים חדשים על בסיס מאמרים קיימים תוך שינוי המלל המקורי בין השאר ע”י שימוש במילים נרדפות. כיום טכניקה זו אינה מומלצת בין היתר כי בסופו של תהליך מתקבל תוכן באיכות ירודה דבר אשר מתורגם לחוויית משתמש גרועה ואחוזי נטישה גבוהים אשר גוגל יודע לזהות.

למעשה ככל הידוע לנו, רוב תוכנות ה SEO מהסוג הדורש הורדה למחשב הן תוכנות מסוג BLACK HAT והן אינן מתחשבות בהנחיות של גוגל למקדמי אתרים. כל המטרה של תוכנות אלו היא להשיג קיצורי דרך בקידום אתרים בידיעה שהדבר כרוך בסיכון מוגבר לקבלת עונשים וחסימה מצד גוגל.

כפועל יוצא של הנאמר כאן, כלי SAAS מציעים היום את כל התכונות והיכולות הדרושות למקדם אתרים מקצועי הפועל לפי ההנחיות של גוגל. ראו לדוגמה את Ahrefs אשר מספק אינספור תובנות לגבי כל דומיין/אתר על גבי הפלנטה.

אי אפשר לכתוב מאמר על קידום אתרים ב 2021-2022 בלי להזכיר את טכנולוגיית ה AI (אינטליגנציה מלאכותית): מגמה מבטיחה ויחסית חדשה בתחום כתיבת התוכן שייכת לכלי AI היודעים ליצור בסיס מוכן למאמר בכל נושא ובכל שפה, כולל בעברית. המלצה שלנו היא לנסות את rytr.me ליצירת בסיס למאמרים בעברית.

יתרונות העסקת מקדם אתרים

מקדם אתרים הוא מי שעוזר לך בקידום ברשת. יש לו/לה הבנה בטכניקות מתקדמות לקידום האתר שלך עם מינימום סיכון להיענש על ידי גוגל על קידום "שקוף" או אינטנסיבי מדי.

להלן כמה סיבות להעסקת מקדם אתרים:

1. חסכון בזמן ובכסף

מקדמי אתרים, בהנחה שהם עוסקים בתחומם כבר כמה שנים, מגיעים לרוב עם ניסיון עשיר בקידום של אתרים רבים – לפעמים מדובר בעשרות או אף מאות אתרים שהם כבר הספיקו לקדם, כך שהם כבר השתפשפו ומה שמנחה אותם הוא לא רק ללמוד ולהשתפר אלא גם לספק את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. כך הם יוצרים לעצמם מוניטין של אנשי קידום טובים ומומלצים. מקדם אתרים מומלץ בדרך כלל יכיר את הטקטיקות המדויקות והמומלצות ביותר לשיפור דירוג האתר שלך.

אם הבנת שאתה לא יכול להרשות לעצמך לשבת על הגדר בזמן שהמתחרים שלך כובשים את האינטרנט – כדאי שתשכור את שירותיו של מקדם אתרים. האופציה השנייה, של לעשות הכל בעצמך מבלי שרכשת השכלה או ניסיון מספקים בתחום הקידום עלולה לעלות לך לא רק בזמן וכסף רבים שיוקדשו ללמידת התחום וביצוע ניסיונות. הבעיה עם קידום אתרים חובבני היא שפעמים רבות אפיק פעולה זה מוביל למפח נפש ואכזבה גדולה במידה והמאמצים ירדו לטמיון (פעמים רבות עלול להיווצר נזק אשר דרושה עבודה רבה ומאומצת בכדי לתקנו).

2. הם בעלי ידע רב יותר

כשאלה משלם למקדם אתרים על הזמן שלו אתה בעצם משלם קודם כל על הידע שלו. זה אולי נשמע מובן מאליו אבל סוג ואיכות הידע שמקדם אתרים מחזיק הוא לא דבר טריוויאלי. מדובר בתחום דינמי ומורכב. בשונה מראיית חשבון או הנדסת חשמל, בקידום אתרים המרחב לדיעות וגישות שונות הוא כמעט אינסופי. מקורות הידע הם רבים. מקדם אתרים מוצלח הוא אדם שמוטלת עליו המשימה לחתור תמיד למידע המעודכן ביותר, מידע אשר פעמים רבות אינו נגיש כלל אלא על ידי ביצוע “ניסוי וטעייה” – ביצוע פעולת קידום וניטור ההשפעה שלה על אתרים אמיתיים. כתוצאה מתהליך סיזיפי זה, מקדמי אתרים הופכים ל”ברי סמכה” בתחומם. אנשי מקצוע אלו מכירים את כל הטריקים של הקידום האורגני בגוגל, כולל איך לבנות את האתר שלך לקבלת החשיפה הגבוהה והמהירה ביותר, באילו מילות מפתח כדאי להתמקד (למשל ביטויי “זנב ארוך” או ביטויים תחרותיים), וכיצד לרתום את הכוח של הרשתות החברתיות כדי לייעל את תהליך קידום האתר.

3. הם מסוגלים לספק את הסחורה

מקדם אתרים הוא קודם כל ביצועיסט. אם אתה רוצה לדרג את האתר שלך במנועי חיפוש, אתה צריך מקדם אתרים שיעשה עבורך את כל “העבודה המלוכלכת”. לעבור תגית תגית לרוחב כל האתר, לנטר את מיקומי האתר על בסיס יומי, לבדוק הימצאות תוכן משוכפל – יש כל כך הרבה משימות לביצוע ומקדם אתרים מקצועי ומומלץ יעשה אותן עבורך תוך בניית תוכנית קידום אתרים המבוססת על שלבים ולו”ז מסודר הכולל רשימת משימות לביצוע ומעקב שבועי או חודשי אחר ההתקדמות. בסוף כל תקופה מוגדרת אתה יכול לצפות ואף לבקש לקבל דוח שיכלול התקדמות במיקומים כמו גם מה נעשה בפועל לשיפור המיקומים. בשורה התחתונה, מקדם אתרים יכול לעזור לתת לאתר שלך את הסיכוי הטוב ביותר לדירוג טוב במנועי החיפוש.

מה הופך מקדם אתרים מסוים לבחירה הטובה ביותר כמקדם אתרים שלך?

הכל תלוי מה אתה מחפש. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מקדם אתרים. איש ה-SEO הטוב ביותר הוא זה שעונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך ומתאים למודל העסקי שלך. בחירת מקדם אתרים היא משימה קשה, אבל היא נעשית קלה יותר כשאתה מתרכז בפרמטרים החשובים לך בבחירת איש מקצוע. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת איש ה-SEO המתאים ביותר לקידום העסק שלך, החל משנות הניסיון, התקציב העומד לרשותך, משך הזמן להגעה למקומות ריאליים בגוגל, ועוד. איש ה-SEO הטוב ביותר עבור החברה שלך הוא ללא ספק זה שיכול להסתדר הכי טוב במסגרת המגבלות הנתונות שאתה מציב לו. הביטחון והרוח החיובית זה משהו שאתה רוצה לשמוע בקול שלו או שלה. איש או אשת קידום אתרים הם בעלי מקצוע שאמורים להשתלב בפעילות העסקית של החברה שלך. עליהם להתאים את עצמם עליך ולעמוד בקצב שאתה מכתיב להם, אחרת הם כנראה לא מתאימים לתפקיד.

כיצד להשתמש בוורדפרס ככלי לקידום אתרים

כל מקדם אתרים יגיד לך שוורדפרס היא פלטפורמה מצוינת ומתאימה מאוד לקידום אתרים. וזה נכון במיוחד אם וכאשר משתמשים בתוסף SEO לוורדפרס כגון Yoast.

אז איך זה מתבצע? הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות בעת השימוש בתוסף Yoast הוא להוסיף מילות מפתח לכותרת, לתוכן ולמטא התיאור שלך. כותרת הפוסט שלך היא החלק החשוב ביותר בפוסט שלך בכל הקשור לקידום אתרים, אז וודא שהיא כוללת את מילת המפתח שלך. למשל, נניח שאני כותב פוסט בבלוג על איך מכינים גלידה ביתית. הייתי כולל את מילת המפתח בכותרת שלי, כך: "גלידה תוצרת בית” או “גלידה ביתית”. היופי בתוסף Yoast הוא שאתה לא חייב להיות מקדם אתרים, מכיוון שהוא הולך איתך צעד צעד. אתה אף פעם לא לבד. למשל, בשלב עריכת עמוד באתר, תוכל להגדיר ליואסט מילת מפתח עיקרית למיקוד האופטימיזציה של העמוד, והוא בתמורה יציג לך ציון SEO, כמו גם ציון קריאות (עד כמה התוכן קל לקריאה). בנוסף, Yoast יציג לך המלצות מפורטות מאוד לביצוע שיפורים בשני אספקטים אלו ובהתייחס לתוכן, תגיות מטא, ועוד.

איך ניתן לקבל יותר לידים חמים עם קידום אתרים אורגני?

אנשים רבים שואלים איך הם יכולים להשיג יותר לקוחות. קידום אתרים אורגני יכול לעזור בזה! התמקדות באורגני פירושה שאתה מנסה להרחיב את האתר שלך עם דברים כמו פוסטים בבלוג, מדיה חברתית ועמודים חדשים. המטרה שלך היא ליצור תוכן נהדר עבור מנועי החיפוש, כך שהם יציגו את האתר שלך כקישור המוצג כאשר מישהו מחפש משהו שקשור למה שאתה מציע.

כיצד למצוא מילות מפתח עם זנב ארוך ולהשתמש בהן בקידום אתרים

אחת הטעויות הנפוצות בקידום אתרים היא התמקדות במילות מפתח חזקות עם נפח החיפוש הגבוה ביותר. פעמים רבות זה נובע מבורות. פעמים אחרות זה נובע מאגו כאשר מנכ”ל של חברה גדולה לא יכול להשלים עם מצב שבו החברה שלו לא כובשת את המקום הראשון בביטוי הכי תחרותי בתחום העיסוק שלה. הרבה פעמים הדבר היותר נכון לעשות הוא לאתר מילות מפתח המכונות “זנב ארוך”. הכוונה לביטויי חיפוש או מילות מפתח שנפח החיפוש שלהן אמנם נמוך יותר אבל הרבה יותר קל לקדם אותן. כאשר אוספים רשימה כזאת של ביטויים ומקדמים אותם, האפקט המצטבר עשוי להיות טוב יותר מאשר כניסה למלחמה בלתי אפשרית על ביטויים בודדים בעלי תחרות מאוד גבוהה.

אז איך מאתריך ביטויי זנב ארוך? יש לכך כמה שיטות. הדבר דומה לביצוע מחקר מילות מפתח רגיל אלא שהפוקוס כאן הוא דווקא בביטויים המשניים, אולי אפילו כאלו שלא קופצים לעין במבט ראשון, משום שהם אינם מתארים את “שם הקטגוריה” במדויק ואולי “תוקפים” את הנושא מזווית אחרת לגמרי – ועדיין במחשבה שנייה ושלישית אתם עשויים לגלות שהם הרבה יותר רלוונטיים לכם מביטויים אחרי שאינם בהישג יד או אינם פרקטיים לקידום בשלב זה.

שיטה ספציפית לזהות ביטויי זנב ארוך היא לבצע חיפוש בגוגל על הביטוי הראשי שלכם. למטה בתחתית התוצאות, גוגל מציג “חיפושים קשורים” – ומשם אפשר לקבל רעיונות מצוינים לביטויי זנב ארוך.

כמה מילים על ניהול מוניטין בגוגל

זה מובן מאליו שניהול מוניטין הוא עניין די גדול. כל חברה יודעת שמוניטין חיובי הוא מכריע להצלחתה. ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך של בניית המוניטין שלך והגנה על תדמית המותג שלך באינטרנט. בניית מוניטין חיובי באינטרנט דורשת זמן ומאמץ. עליך להיות פרואקטיבי עם אסטרטגיית ניהול המוניטין שלך כדי להבטיח שאינך מפספס הזדמנויות לבנות את הנוכחות המקוונת שלך.

אם אתה מתקשה להבין איך לבנות את המוניטין של החברה שלך, אולי זה הזמן להיעזר בשירותי של מקדם אתרים המתמחה בניהול מוניטין ברשת.

הדרך הקלה ביותר לנהל את המוניטין שלך היא להיות הטוב ביותר במתן מענה לצרכי הלקוחות. אחת הדרכים היעילות ביותר לשדר לעולם כמה טוב העסק שלך – זה באמצעות Google לעסק שלי. פתיחת עמוד וניהול שלו זה בהחלט חלק מתחום העיסוק של מקדמי אתרים.

טיפים לניהול מוניטין באינטרנט

בנה אסטרטגיה נכונה – צור תוכנית כיצד אתה רוצה לנהל את המוניטין שלך

ודא שיש לך שילוב טוב של תוכן – גוון את סוגי התוכן באתר שלך כדי להפוך אותו לחוויה מעניינת ומרתקת יותר עבור המבקרים שלך. התמקד בנקודות החיוביות – הדגישו את מה שאתם עושים טוב והימנעו מעיסוק בהיבטים השליליים של העסק שלכם.

קדם ביקורות חיוביות – עודד לקוחות לשתף את החוויה שלהם עם העסק שלך ולבקש ביקורות בפלטפורמות השונות כגון פייסבוק או “גוגל העסק שלי”.

מסקנה: התחל לגייס מקדם אתרים עוד היום ותראה יותר לקוחות

כבעל עסק, רוב הסיכויים הם שאין לך זמן פנוי להרפתקאות אשר לא ברור לאן הן מובילות. רוב הסיכויים הם שלא תוכל לבצע את עבודת קידום האתר בעצמך. אפילו פעולה שנשמעת פשוטה כמו ביצוע מחקר מילות מפתח היא פעולה אשר למקדם אתרים יכולה לקחת מספר ימים שלמים. כדי להגיע לאותה רמת מקצועיות אתה יכול לשער כמה זמן תצטרף להשקיע? ככל הנראה חודשים רבים. מקדם אתרים הוא אדם עם תחומי ידע רחבים. הוא צריך להבין באחסון אתרים ובכל העולם המקוון בין אם זה טכניקות עדכניות לבניית אתרים או הטמעת צ’אט בוט או אפילו תיקון טופס צור קשר (או לכל הפחות לדעת איך לא להרוס או לפגוע בתקינות האלמנטים השונים באתר). כמו בכל תחום, מקדם אתרים יכול להיות ממוקד רק בנישה הצרה שלו, בעבודה היומיומית או שהוא יכול להיות אדם שמגדיל ראש ומספק ערך מוסף ללקוחותיו.

בשורה התחתונה, כשאתה מגייס מקדם אתרים מקצועי ומומלץ אתה בעצם מסדר לעצמך קיצור דרך חוקי ולגיטימי להגדלת העסק שלך. התחל לקדם את האתר שלך עוד היום עם הטיפים האלה למציאת מקדם אתרים.

כאשר אתה צריך עזרה בקידום האתר שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא מקדם אתרים מקצועי ומומלץ. זה יכול להיעשות על ידי חיפוש אנשים מתאימים בפורומים, קבוצות מדיה חברתית ובחיפוש רגיל בגוגל. כאשר אתה מחפש מישהו שיקדם את האתר שלך, הקפד לקרוא ביקורות על עבודתו לפני שתעסיק אותו. כדאי גם לוודא שיש להם פרופיל לינקדאין מאומת. חשוב למצוא בעלי מקצוע שאתה יכול לסמוך עליהם בלב שלם. העיקר הוא לוודא שהם בעלי מוניטין! מצאת מקדם אתרים המושלם לצרכים שלך? מעולה. הגיע הזמן ליצור איתו קשר.

בואו נדבר, השאירו פרטים ונציג יחזור בהקדם

הצוות שלנו

שעושה את ההבדל

הצוות שלנו ב ALLWEB הוכשר להתמודד עם כל אתגר בזירה הדיגיטלית ובפרט כשזה מגיע לבניית אתרי אינטרנט מעוצבים ונוחים לשימוש. אנחנו קמים כל יום בבוקר בתשוקה ואהבה לתחום בניית האתרים ונשמח לתת גם לך שירות נהדר.

בואו נדבר,

השאירו פרטים ונציג יחזור בהקדם

הכירו את נבחרת הלקוחות המנצחת שלנו…

רוצה לכבוש את האינטרנט?

www.xn--6dbe2a9ah.com